H Unilog & ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ συνεργάζονται και εφαρμόζουν τις λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης – EDI της Retail@Link

Αθήνα, Απρίλιος 2017.

Οι συνεργαζόμενες εταιρίες Unilog & ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ που δραστηριοποιούνται στο χώρο των Logistics της Διανομής Φαρμάκων αντίστοιχα, προχώρησαν στην ταυτόχρονη υλοποίηση της λύσης e-Invoicing – EDI της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), με στόχο την αυτοματοποίηση της αποστολής και καταχώρησης ηλεκτρονικών παραστατικών στα πληροφοριακά συστήματά τους.

Η Unilog & ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ, ηγέτες στην αγορά Διανομής Φαρμάκου, συνδέθηκαν μέσω της υποδομής Electronic Data Interchange (EDI) της Retail@Link, εξασφαλίζοντας την αυτοματοποίηση και τον έλεγχο ορθότητας των δεδομένων, εξαλείφοντας σημαντικά κόστη ελέγχου και διόρθωσης λαθών. Η πρωτοποριακή λύση της Retail@Link που στηρίζεται στην πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση σε Software As Service (SaaS) υπηρεσίες, βοήθησε στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών μεταφοράς και ελέγχου των δεδομένων των παραστατικών των δύο εταιριών καθώς και την αυτόματη εισαγωγή τους στο πληροφοριακό τους σύστημα (ERP).

Κατά συνέπεια, και οι δύο εταιρίες, εξασφαλίζουν πολύτιμους πόρους για τον έλεγχο και την καταχώρηση των παραστατικών, αυξάνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και επιτάχυνση διαδικασιών καταχώρησης που μέχρι χθες πραγματοποιούσαν χειροκίνητα. Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη υπηρεσία εξασφαλίζει συνολικά οφέλη που αυξάνονται εκθετικά, καθώς η ευκαιρία ορατότητας, ταχύτερης συνεργασίας και περαιτέρω διασύνδεσης του πελατολογίου μέσα από τον ηλεκτρονικό κόμβο του παρόχου (B2B Hub), είναι πλέον πιο εφικτή από ποτέ.

Καθώς αναφέρει ο κος Αντώνης Σάμιος (Διευθυντής Customer Service) της Unilog: “Aπό τα σημαντικότερα οφέλη αυτής της συνεργασίας είναι ότι πετύχαμε μεγαλύτερη ταχύτητα, ασφάλεια και ακρίβεια στην αποστολή των παραστατικών μας, χωρίς καμία αλλαγή στις ποίο λειτουργούμε μέχρι σήμερα. Οι τεχνολογίες αιχμής που προσφέρει η Retail@Link με στόχο την αυτοματοποίηση χρονοβόρων και χειροκίνητων διαδικασιών, βοηθούν καταλυτικά στον σωστό καταμερισμό και αξιοποίηση του χρόνου της ομάδας μας, έτσι ώστε να επικεντρώνεται αποκλειστικά στην παραγωγή added-value τόσο στους συνεργάτες, όσο και στους τελικούς πελάτες μας. Με την απρόσκοπτη υποστήριξη της Retail@Link, κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση χωρίς παρεκκλίσεις και παρεμβολές”.