Language: Skip Navigation Links
ΛΥΣΕΙΣ Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Οι υπηρεσίες της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (e-Invoicing)-Ηλεκτρονικής Αρχειοθέτησης (e-archiving) και μεταφοράς δομημένης ηλεκτρονικής πληροφορίας της Retail@Link μπορούν να μειώσουν το κόστος, μέχρι 60% για τους εκδότες και μέχρι 65% για τους παραλήπτες παραστατικών.

1) Πηγή: Billentis/ deloitte/ Treck consulting

Σε εποχές, όπου ο περιορισμός του λειτουργικού κόστους είναι αναγκαία συνθήκη βιωσιμότητας, το e-invoicing μπορεί να αυτοματοποιήσει ηλεκτρονικά την παραδοσιακά δαπανηρή διαδικασία της χάρτινης έκδοσης και παραλαβής παραστατικών, σε πλήρη ευθυγράμμιση με την ελληνική νομοθεσία.

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση (e-Invoicing) - Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση (e-archiving) είναι μία αυτοματοποιημένη υπηρεσία που καθιστά δυνατή την ηλεκτρονική ανταλλαγή και διαχείριση παραστατικών μεταξύ εταιρειών. Η Retail@Link δρα ως ανεξάρτητος διακομιστικός κόμβος (B2B hub) μεταξύ συνεργαζόμενων εταιρειών και αναλαμβάνει την ασφαλή και αξιόπιστη μεταφορά των ηλεκτρονικών παραστατικών διασυνδέοντας με ασφάλεια διαφορετικά πληροφοριακά συστήματα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει τρεις διαφορετικές άξονες:

(1)Την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής ανταλλαγής δομημένης πληροφορίας παραστατικών (EDI).

(2) Την ηλεκτρονική μεταφορά αξιακών παραστατικών (τιμολόγια, πιστωτικά κλπ), η οποία αντικαθιστά την παραδοσιακή (έντυπη) τιμολόγηση και συμπεριλαμβάνει την ψηφιακή υπογραφή των άυλων παραστατικών.

(3) Την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση εισερχόμενων και εξερχόμενων αξιακών παραστατικών και πρόσφατα και των συνοδευτικών παραστατικών (Δ. Αποστολής, Τιμολόγια - Δ. Αποστολής κλπ) για την εύκολη, ασφαλή και μόνιμη αποθήκευση ηλεκτρονικών αρχείων.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Άμεση απόσβεση της επένδυσης. (< 6 μήνες)

  • Μείωση κόστους (παραλήπτες) έως και 65%,(εκτύπωση, αποστολή, αρχειοθέτηση, επαναποστολή χαμένων τιμολογίων) .

  • Μείωση κόστους (εκδότες) έως και 60%, (εκτύπωση, αποστολή, αρχειοθέτηση, επαναποστολή χαμένων τιμολογίων) .

  • Ελαχιστοποίηση του κόστους καταχώρησης για τον αποδέκτη όταν συνδέεται με EDI.

  • Ελαχιστοποίηση των λαθών επεξεργασίας παραστατικών όταν συνδέεται με EDI.

  • Συμβατότητα με το νομικό και φορολογικό πλαίσιο και του Κώδικα Βιβλίων & Στοιχείων(ΚΒΣ) και της ευρωπαϊκής ένωσης

  • Συμβατότητα και συνδεσιμότητα με κάθε λογιστική μηχανογράφηση .

  • Διαφάνεια διεπιχειρησιακών συναλλαγών.

  • Γρηγορότερη συμφωνία υπολοίπων με αντίστοιχες επιπτώσεις στο χρόνο είσπραξης

  • Βελτίωση της ροής οικονομικών (B2B) πληροφοριών .

  • Ταχύτερη διανομή σε πολλαπλούς επιχειρηματικούς εταίρους, λόγω της σύνδεσης με το Hub της R@L ως B2B consolidator .

  • Εύκολη επέκταση σε περισσότερους εμπορικούς συνεργάτες.

 

Σημείωση: οι υπηρεσίες EDI και ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing)- αρχειοθέτηση (e-archiving) μπορούν να αλληλοσυμπληρωθούν μεταξύ τους ή να προσφερθούν σαν ξεχωριστές υπηρεσίες.


Η Εγκατάσταση λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης ήταν μονόδρομος για την PIPELIFE καθώς συμβαδίζει με το όραμά μας να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για την εταιρεία, τους πελάτες και το περιβάλλον.

Γιώργος Λυσσαίος Γ.Διευθυντής PIPELIFE
Case Study
Πως η LeasePlan μείωσε το κόστος έκδοσης των παραστατικώντης κατά 50%!
Case Study
Εταιρεία ελαστικών, μειώνει το χρόνο, το χώρο και το κόστος αρχειοθέτησης παραστατικών.
Case Study
EDI και paperless e-invoicing για τη μείωση του κόστους διαχείρισης στη βιομηχανία.
ROI Calculator
Απόδοση επένδυσης σε 6 μήνες!
Τι θα κερδίσει η δική σας επιχείριση; ...
Επικοινωνία

 

[image]
[image]
+30 211.1063.800

 

Ή βρείτε τον συνεργάτη
που ψάχνετε
εδώ