Language: Skip Navigation Links
ΛΥΣΕΙΣ Supply Chain Management

Οι υπηρεσίες Συνεργατικής Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (SCM) μπορούν να μειώσουν το λειτουργικό κόστος της διαδικασίας αναπλήρωσης, να εξασφαλίσουν υψηλή διαθεσιμότητα στο ράφι με βέλτιστο επίπεδο αποθεμάτων καθώς και να υποστηρίξουν την έγκυρη πρόβλεψη της μελλοντικής ζήτησης.

Δεν θα ήταν πιο αποτελεσματικό, αν οι διαδικασίες αναπλήρωσης στο ράφι βασίζονταν στις ιδιαίτερες ανάγκες των δικών σας καταναλωτών, καταστημάτων και προϊόντων;

Η αναπλήρωση στο ράφι του καταστήματος ή της κεντρικής αποθήκης, αποδεικνύεται καθημερινά μία ιδιαίτερα δαπανηρή διαδικασία, η οποία δεσμεύει πολύτιμους πόρους καθώς επίσης συνδέεται με διαδικασίες οι οποίες επιβαρύνουν σημαντικά το περιβάλλον. Η συνεργατική Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, με τις υπηρεσίες SCM της R@L, μπορούν να εξασφαλίσουν σημαντική μείωση στα κόστη ανεφοδιασμού, ενώ διασφαλίζουν την πληρότητα στο ράφι σε βέλτιστα stock-levels και την ικανοποίηση –και συνεπώς πιστότητα- του τελικού καταναλωτή. Επιπλέον ενισχύεται η επικοινωνία και η συνεργασία των εμπλεκόμενων εταίρων σε πραγματικό χρόνο με προσανατολισμό στον καταναλωτή, τις ανάγκες τις αγοράς και τη ζήτηση.

Λειτουργώντας σαν B2B κόμβος (HUB) μεταξύ των παικτών η Retail@Link, παρέχει προηγμένες λύσεις εξορθολογισμού της Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (SCM) με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με διαρκή ανταλλαγή χρησίμων δεδομένων, (όπως καθημερινά δεδομένα κίνησης, δεδομένα POS, παραγγελίες, επιστροφές κ.α.). μεταξύ αγοραστών/πωλητών.

  • Με δημιουργία κοινής βάσης δεδομένων που προσφέρουν πληροφορία στα συνεργαζόμενα μέρη, ανεξάρτητα από τις ιδιαιτερότητες των πληροφοριακών τους συστημάτων.

  • Με καθημερινούς ελέγχους ορθότητας των δεδομένων που διασφαλίζουν την αξιοπιστία των προβλέψεων ζήτησης.

  • Με προβλέψεις ζήτησης βάσει σχετικών παραμέτρων και ιστορικών δεδομένων.

  • Με προτάσεις παραγγελιοδοσίας, που απαντούν στη βέλτιστη σχέση ζήτησης-προσφοράς.

  • Με διαρκή παρακολούθηση της ροής των πληροφοριών.

  • Με δυνατότητα παρακολούθησης των εξαιρέσεων, των προωθητικών ενεργειών καθώς και της εισαγωγής νέων κωδικών και προϊόντων.

Οι Υπηρεσίες Συνεργατικής Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (SCM) της Retail@Link, περιλαμβάνουν μια ποικιλία από επιμέρους επιχειρηματικές λύσεις (υποσυστήματα) που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ελληνικής αλλά και ευρωπαϊκής αγοράς.


Μέσω της υπηρεσίας CRP, επιτρέπεται η άριστη διαχείριση αυξημένου όγκου πληροφοριών, ενώ συγχρόνως προλαμβάνονται, αποφεύγονται και εντοπίζονται λάθη και τυχών εκκρεμότητες, οι οποίες συνήθως δημιουργούν διαδικαστικά και οικονομικά προβλήματα στις επιχειρήσεις.

Γιώργος Κακιώνης, Customer Service Coordinator, Kraft Hellas:
Επικοινωνία

 

[image]
[image]
+30 211.1063.800

 

Ή βρείτε τον συνεργάτη
που ψάχνετε
εδώ