Language: Skip Navigation Links
1 2 3 4 5  ... Επόμενο Εγγραφές ανά σελίδα:

Αθήνα, Οκτώβριος 2017. Ταχύτερες, φθηνότερες & πλήρως αυτοματοποιημένες λειτουργίες αρχειοθέτησης παραστατικών, εφάρμοσε η εταιρία Μεϊδάνης με τις καινοτόμες λύσεις της Retail@Link R@L BizDocEE (του ομίλου Entersoft).

Η υπηρεσία R@L BizDocEE της Retail-Link είναι μία ολοκληρωμένη λύση λογισμικού για την τοπική αρχειοθέτηση & προσφέρει αυτόματη και προαιρετική σύνδεση με την ηλεκτρονική τιμολόγηση δηλαδή, την επεξεργασία, αρχειοθέτηση και παράδοση εξερχομένων και εισερχομένων φορολογικών εγγράφων (τιμολόγια, δελτία αποστολής), ηλεκτρονικά και άυλα, σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία, σε εταιρικό επίπεδο. Κατά συνέπεια, η συνεργασία της Μεϊδάνης με τη Retail@Link έφερε άμεσα οφέλη μέσα από την αυτοματοποιημένη καταχώρηση των παραστατικών, καθώς είχε στόχο τη μείωση της δαπανηρής διαχείρισής τους >75%, κάνοντας την εργασία στο λογιστήριο ευκολότερη. Επιπρόσθετα, παρέχει εργαλεία για την αυτόματη αναγνώριση και εύρεση των σημαντικών δεδομένων των εγγράφων, καθώς και αυτόματη αναβάθμιση και επεκτασιμότητα σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών

Εστιάζοντας σε μια πολυποίκιλη βάση πελατών – αποθήκες ηλεκτρολογικού υλικού, εργολάβους εγκαταστάτες, τεχνικές εταιρείες, εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις, τελικούς καταναλωτές -, με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο σημείων πώλησης και με ηγετικό ρόλο ως διανομέας, η Μεϊδάνης συνεχίζει να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της. Ταυτόχρονα, διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων και βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που παρέχει προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές και άψογο service

Έχοντας ως στόχο τα ανωτέρω, η συνεργασία της Μεϊδάνης με τη Retail@Link, επεκτείνει τα οικονομικά & λειτουργικά οφέλη της εταιρίας μέσα από καινοτόμα και εύχρηστα εργαλεία που αυτοματοποιούν τις άλλοτε χειροκίνητες ή πολύπλοκες διαδικασίες και συνεισφέρουν στην ποιοτική εξέλιξη της διεκπεραίωσης των επαναλαμβανόμενων διαδικασιών. Η επιλογή της λύσης της ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης είχε δραστικά αποτελέσματα στην αύξηση της ταχύτητας των παραδοσιακά χειροκίνητων εργασιών, στην ευκολότερη εποπτεία από τα αρμόδια τμήματα, ενώ το διαχειριστικό κόστος ελαχιστοποιήθηκε συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητας των εμπλεκόμενων τμημάτων και στην ενίσχυση της ποιότητας του service προς τους τελικούς πελάτες.»

Αθήνα, Σεπτέμβριος 2017. H Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) προσφέρει λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης R@L e-Invoicing EDI στην εταιρία Ανατολή Μπαχαρικά Α.Β.Ε.Ε για την εύκολη και άμεση ηλεκτρονική διασύνδεσή της με τις αλυσίδες Σουπερμάρκετ και την αυτόματη αποστολή & εισαγωγή των παραστατικών απευθείας στα συστήματά τους χωρίς την ανάγκη της χειροκίνητης παρεμβολής στην καταχώρισή τους, εξασφαλίζοντας την αυτοματοποίηση & τον έλεγχο της ορθότητας των δεδομένων .

Η Retail@Link είναι ο καινοτόμος και ηγέτης πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων Software as a Service που βρίσκεται από το 2003 στην καρδιά της εφοδιαστικής αλυσίδας με εστιασμένες λύσεις για τον κλάδο του λιανεμπορίου, και διασύνδεει καθημερινά περισσότερους από 56.000 εμπορικούς συνεργάτες, μεταφέρει με ασφάλεια νομιμότητα και αμεσότητα περισσότερα από 16.000.000 ηλεκτρονικά τιμολόγια και πάνω από 5.000.000 EDI μηνύματα. Η επιλογή της εταιρίας Ανατολή Μπαχαρικά Α.Β.Ε.Ε. την ηγέτιδα ελληνική εταιρία στον χώρο των μπαχαρικών, να συνεργαστεί με τη Retail@Link και να αξιοποιήσει τη λύση R@L e-Invoicing EDI για την ηλεκτρονική διασύνδεση με τους πελάτες της, έγινε βάσει αυστηρών κριτηρίων με στόχο την γρήγορη, ανεμπόδιστη και κυρίως ασφαλή καταχώριση των παραστατικών πώλησης από το σύστημα της Ανατολή Μπαχαρικά Α.Β.Ε.Ε. απευθείας στα ERP-συστήματα των πελατών της, χωρίς περιορισμούς εφαρμογής ή επιπλέον επένδυσης χρόνου ή προσωπικού. Η μείωση του διαχειριστικού κόστους προσέφερε αμοιβαία οφέλη στην Ανατολή Μπαχαρικά Α.Β.Ε.Ε. αλλά ταυτόχρονα και στις αλυσίδες λιανικής πώλησης, καθώς ο διαχειριστικός χρόνος καταχώρισης δεδομένων σε αμφότερα συστήματα αποτελεί πια παρελθόν, με την πιθανότητα λάθους να αγγίζει μηδενικά επίπεδα.

Αθήνα, Σεπτέμβριος 2017. Η Αγροτική Βιομηχανία Μεσσηνίας ΑΕ ΑΓΡΟ.ΒΙΜ. προχώρησε στην υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων Ηλεκτρονικής Διασύνδεσης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) με στόχο την αυτοματοποίηση της διακίνησης (έκδοση & παραλαβή) ηλεκτρονικών παραστατικών και παραγγελιών από και προς το πελατολόγιό της εκτός Ελλάδος.

Η ΑΓΡΟ.ΒΙΜ. έχοντας μια τεράστια εμπειρία στην παραγωγή και προμήθεια ελαιόλαδου στην Ελλάδα από το 1964, και με ηγετική θέση στην εξαγωγική δραστηριότητα, συνδέθηκε στο δυναμικά αναπτυσσόμενο B2B δίκτυο της Retail@Link επιλέγοντας την ολοκληρωμένη λύση R@L e-Invoicing Paperless με στόχο την αυτοματοποιημένη ανταλλαγή παραγγελιών και παραστατικών πώλησης, απαλλάσσοντας την ίδια αλλά και τους συνεργάτες της στο εξωτερικό, από τη manual διαδικασία εκτύπωσης, αρχειοθέτησης και αποστολής χάρτινων τιμολογίων. Το αποτέλεσμα αυτής της επιτυχούς ηλεκτρονικής διασύνδεσης της ΑΓΡΟ.ΒΙΜ. με το πελατολόγιό της επιταχύνει σημαντικά την ανταλλαγή δεδομένων, εξασφαλίζοντας την άμεση, ασφαλή, κρυπτογραφημένη και πλήρως αυτοματοποιημένη ηλεκτρονική αποστολή και απευθείας καταχώριση χωρίς λάθη από ERP σε ERP, χωρίς να εμποδίζεται από την ετερογένεια των πληροφοριακών συστημάτων. Ταυτόχρονα η εταιρεία έχει τη δυνατότητα μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας e-Invoicing να επεκτείνει την ηλεκτρονική διασύνδεσή της με κάθε πελάτη που επιθυμεί να αυτοματοποιήσει την εισαγωγή παραστατικών στα συστήματά του, χάρις στο ευρύτατο δίκτυο συνδεδεμένων επιχειρήσεων στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση της Retail@Link, χωρίς να απαιτείται καμία επένδυση στην υπάρχουσα υποδομή .

Η ΑΓΡΟ.ΒΙΜ. από το 1964 έως σήμερα κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή λαδιού με διεθνή παρουσία στις εξαγωγές και συνεχή τροφοδότηση της παγκόσμιας αγοράς με ελληνικά προϊόντα που έχουν λάβει βραβεία (εγχώρια και διεθνή) καθώς και πολλαπλές πιστοποιήσεις .

Αθήνα, Αύγουστος 2017. Τις βραβευμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) επέλεξε η CD Media S.E., για την αποϋλοποίηση της αποστολής των παραστατικών, με στόχο την επιτάχυνση της διαδικασίας, την εύκολη παρακολούθηση της παραλαβής τους από τους πελάτες της και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους στις καθημερινά επαναλαμβανόμενες λειτουργίες του λογιστηρίου.

Η CD Media S.E. δραστηριοποιείται από το 1993 στην εμπορία και διανομή ψυχαγωγικού λογισμικού και προϊόντων οικιακής διασκέδασης (games software & hardware), ενώ από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας, οι δραστηριότητές της αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς. Επίσης, η CD Media S.E. έχει αναλάβει την επίσημη αντιπροσωπεία των μεγαλύτερων εκδοτών video games παγκοσμίως, και σήμερα κατέχει ηγετική θέση στις αγορές της Ελλάδας και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι έχει αναπτυχθεί με θυγατρικές σε όλες τις χώρες της Βαλκανικής Χερσονήσου.

Έχοντας ως στόχο τη μείωση του διαχειριστικού κόστους, η CD Media S.E. επέλεξε την ολοκληρωμένη υπηρεσία R@L e-Invoicing Paperless της Retail@Link, για την αυτοματοποίηση της μεταφοράς και την αρχειοθέτηση των παραστατικών (τιμολόγια, πιστωτικά, δελτία αποστολής) ηλεκτρονικά, χωρίς την ανάγκη εκτύπωσης φυσικού παραστατικού. Κατά συνέπεια, η πλήρης κατάργηση της εκτύπωσης των παραστατικών (καθώς η συγκεκριμένη διαδικασία αντικαθίσταται πλήρως από την ηλεκτρονική αποστολή τους μέσω ασφαλούς σύνδεσης στο διαδίκτυο), είχε ως αποτέλεσμα τη δραστική μείωση του διαχειριστικού κόστους, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα την οργάνωση των λειτουργιών τιμολόγησης στο τμήμα λογιστηρίου. Επιπρόσθετα, η ολοκληρωμένη παρακολούθηση της κατάστασης-παραλαβής των εξερχομένων παραστατικών, γίνεται μέσα από το εύχρηστο online portal της υπηρεσίας R@L e-Invoicing Paperless της Retail@Link όπου μέσα από ένα οικείο περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ειδοποιήσεις αιτημάτων διασύνδεσης, να αποστέλλει ή να δέχεται αιτήματα διασύνδεσης καθώς και να παρακολουθεί το status των αιτημάτων του.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Γιαμά Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος στην CD Media S.E.: « Η συνεργασία μας με τη Retail@Link στην ηλεκτρονική αποστολή άυλων παραστατικών, αποτελεί έργο κομβικής σημασίας για την επιχείρησή μας, καθώς πέρα από την προφανή μείωση του διαχειριστικού κόστους, προχωράμε αρκετά βήματα παραπάνω επιτυγχάνοντας την ταχύτερη εξυπηρέτηση των εμπορικών μας συναλλαγών, την άμεση ενημέρωση σχετικά με το status παραλαβής των παραστατικών μας από τους τελικούς παραλήπτες με πλήρη ορατότητα ανά πάσα στιγμή, ενώ οι λειτουργίες του λογιστηρίου και του Customer Service διευκολύνονται σημαντικά, στα πλαίσια της διαρκούς & σταθερής αναβάθμισης των διαδικασιών μας.»

Αθήνα, Ιούλιος 2017. Τις λύσεις Ηλεκτρονικής Αρχειοθέτησης της Retail@Link (όμιλος Entersoft) επέλεξε ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ για την ηλεκτρονική διαχείριση όλων των παραστατικών που εκδίδει, με άμεσα οφέλη οικονομιών κλίμακας, αυτοματοποίησης και επιτάχυνσης επαναλαμβανόμενων διαδικασιών.

Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ, ο οποίος δραστηριοποιείται στην παραγωγή τσιμέντου και δομικών υλικών, συνεργάζεται με τη Retail@Link, τον καινοτόμο πάροχο Software as a Service λύσεων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης & Εφοδιαστικής Αλυσίδας και συστήματα Business Intelligence. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος επέλεξε τη λύση Ηλεκτρονικής Αρχειοθέτησης R@L BizDoc Enterprise Edition της Retail@Link για τη συνολική ηλεκτρονική διαχείριση παραστατικών στην Ελλάδα, με στόχο τη σταδιακή ανεξαρτητοποίηση από τη χάρτινη διαδικασία και την παραδοσιακή αποθήκευση σε φυσικούς χώρους. Η μείωση του λειτουργικού κόστους και διαχειριστικού χρόνου επεξεργασίας, αρχειοθέτησης και αυτόματης ανίχνευσης παραστατικών (τα οποία παραμένουν εύκολα προσβάσιμα), καθώς και η αυξημένη ασφάλεια των αρχείων (μετά την ψηφιοποίησή τους η έννοια της φυσικής φθοράς δεν υφίσταται), μέσω της τοπικής εφαρμογής αρχειοθέτησης, αποτέλεσαν τα κύρια κριτήρια επιλογής της λύσης ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης από τον Όμιλο ΤΙΤΑΝ. Η συγκεκριμένη υλοποίηση παρουσίασε αυξημένη πολυπλοκότητα και απαίτησε σημαντικό βαθμό προσαρμογής της εφαρμογής (customization) με στόχο την κάλυψη των αναγκών της ΤΙΤΑΝ για ψηφιοποίηση των φορολογικών εκτυπώσεων (τιμολόγια, δελτία αποστολής), σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία, σε 80 διακριτά σημεία έκδοσης στην Ελλάδα. Μετά την εκκίνηση της παραγωγικής λειτουργίας η Retail@Link έχει αναλάβει την ευθύνη της υποστήριξης του Τιτάνα με απρόσκοπτες και εγγυημένες υπηρεσίες βασισμένες σε SLA’s (Service Level Agreements).

Αθήνα, Ιούλιος 2017. BRONZE διάκριση, απέσπασε στα φετινά Business IT Excellence Awards η επιτυχημένη εφαρμογή της λύσης R@L e-DCM (e-Distributors Channel management της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), στην πληροφοριακή δομή του δικτύου αντιπροσώπων της Κρι Κρι.

Την Πέμπτη 27 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε στο ΓΑΛΑΖΙΟ, η καθιερωμένη απονομή των βραβείων BITE Awards 2017. Στην τελετή απονομής, η Retail@Link & η Κρι Κρι, έλαβαν BRONZE βραβείο στην κατηγορία της Ηλεκτρονικής Συνεργασίας / Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, για το έργο R@L e-DCM όπου η αυτοματοποιημένη συλλογή και επεξεργασία των Sell-Out data του δικτύου αντιπροσώπων είναι διαθέσιμη real-time, μέσα από ένα συνεχώς τροφοδοτούμενο & πλήρως αυτοματοποιημένο Business Intelligence portal. Το έργο εξυπηρετεί τις σύνθετες ανάγκες της ηλεκτρονικής συλλογής & αποστολής δεδομένων πωλήσεων, χωρίς κανένα κόστος εγκατάστασης ή αλλαγής υποδομής τόσο για την Κρι Κρι όσο και για τους αντιπροσώπους της, προσφέροντας πολλαπλά οικονομικά & λειτουργικά οφέλη στη συνεργασία, καθώς η ταχύτητα, αξιοπιστία, ποιότητα και διαφάνεια των δεδομένων πωλήσεων εξασφαλίζουν μια Win-Win-Win-Win συνεργασία με οφέλη σε 4 διαστάσεις (Κρι Κρι – Αντιπρόσωποι - Τελικός Καταναλωτής – Retail@Link) και αμοιβαία πλεονεκτήματα πλήρους ορατότητας της καθημερινής απόδοσης χωρίς καμία χειροκίνητη παρεμβολή.

Η εφαρμογή της λύσης R@L e-DCM, προσέφερε μετρήσιμα αποτελέσματα στη μείωση του διαχειριστικού κόστους και στην απόλυτα μετρήσιμη ποιότητα των δεδομένων καθώς και την ενίσχυση της αυτοματοποίησης του δικτύου των αντιπροσώπων. Σήμερα η παρακολούθηση των δεδομένων πωλήσεων πραγματοποιείται σε καθημερινή βάση, όπου μέσα από τη χρήση του BI portal, η Κρι Κρι και το δίκτυο αντιπροσώπων της έχουν πλήρη ορατότητα πωλήσεων από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή με στόχο τη συνεχή βελτίωση, ενώ τα πλούσια στατιστικά & reports που παρέχονται από το Online portal της Retail@Link βοηθούν στην ανταλλαγή πολύτιμης γνώσης σε ολόκληρο το δίκτυο.

Όπως δηλώνει ο κος Γιώργος Τσινάβος, Sales Operations Manager στην Κρι Κρι: «Το μεγάλο στοίχημα σε αυτό το φιλόδοξο έργο ήταν η μετρήσιμη πρόοδος στην επιτάχυνση της συλλογής δεδομένων πωλήσεων που απαιτεί μηδαμινή ανθρώπινη παρεμβολή λόγω της αυτοματοποίησης της διαδικασίας που ενισχύσει την ορατότητα σε ολόκληρο το δίκτυο. Η συνεργασία μας με τη Retail@Link στο έργο R@L e-DCM ενίσχυσε μέσα από καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής την καθημερινή, αυτόματη και έγκυρη συλλογή Sell-Out Data από το δίκτυο διανομής του κάθε συνδεδεμένου αντιπροσώπου, εφοδιάζοντας συνολικά την Κρι Κρι και ολόκληρο τοι δίκτυο με έναν υπερσύγχρονο κοινό κόμβο επικοινωνίας, το Online Β.Ι. portal, μέσα από τον οποίο επιτυγχάνεται η καλύτερη στόχευση & η ταχύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του πιο σημαντικού κρίκου στην εφοδιαστική μας αλυσίδα-του καταναλωτή.»

Αθήνα, Ιούνιος 2017. Στην άμεση ηλεκτρονική τιμολόγηση με τους πελάτες της προχώρησε η Ιάσων Πληροφορική, μέσα από την υλοποίηση της λύσης R@L e-Invoicing Paperless της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft).

Με στόχο την υποστήριξη & ενίσχυση των εμπορικών της σχέσεων, η Ιάσων Πληροφορική συνδέθηκε στο δίκτυο R@L e-Invoicing Paperless της Retail@Link. H πολυετής & εστιασμένη εμπειρία ολοκληρωμένων λύσεων SaaS που προσφέρει η Retail@Link, έδωσε τη δυνατότητα στην Ιάσων Πληροφορική να εκμηδενίσει την ανθρώπινη παρεμβολή στη χειροκίνητη έκδοση παραστατικών που ανταλλάσσει με τους εμπορικούς συνεργάτες της, καθώς η υπηρεσία προσφέρει πλήρη ηλεκτρονική διαχείριση της λειτουργίας τιμολόγησης, μειώνοντας το κόστος ανά παραστατικό > 50% μέσα από τη διαδικασία της σταδιακής αποδέσμευσης από το χαρτί και τα αναλώσιμα. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης λύσης έγινε από τη Retail@Link απευθείας στα πληροφοριακά συστήματα των συνεργαζόμενων μερών, ανεξάρτητα από την ετερόκλητη πληροφοριακή δομή των εκάστοτε συστημάτων. Ταυτόχρονα, μέσα από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά τα τιμολόγιά της, μειώνοντας το χρόνο διαχείρισης και εξασφαλίζοντας ορατότητα στο status-παράδοσης των παραστατικών της. Ως επιπρόσθετο όφελος, η Ιάσων Πληροφορική έχει άμεση πρόσβαση στη μεγαλύτερη ηλεκτρονική κοινότητα των 50.000 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων (Β2Β δίκτυο της Retail@Link), με μία και μόνο σύνδεση, πετυχαίνοντας άμεση επεκτασιμότητα και οικονομίες κλίμακας.

Η πολυετή δραστηριότητα της Ιάσων Πληροφορική έχει οδηγήσει στην κατάκτηση και διατήρηση ηγετικής θέσης στην αγορά της πληροφορικής με αποκλειστική διανομή σε μεταπωλητές σε γνήσια αναλώσιμα εκτυπωτών, περιφερειακά και αξεσουάρ Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Ως εξουσιοδοτημένος διανομέας HP, EPSON, OKI, LEXMARK, SAMSUNG, PANASONIC, VERBATIM, και άλλων σημαντικών οίκων, διαθέτει συσσωρευμένη τεχνογνωσία, ενώ οι εξελιγμένες διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών, αποτελούν μια ισχυρή βάση συνεχούς δημιουργίας συγκριτικών πλεονεκτημάτων.

Σύμφωνα με τη δήλωση της κας Δανάης Παπαδοπούλου Deputy General Manager & HR στην Ιάσων Πληροφορική « Για την Ιάσων Πληροφορική, που στηρίζεται στη διαρκή εξέλιξη και ενίσχυση των εμπορικών της σχέσεων με τους συνεργάτες της, καθώς και στην άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, πέτυχε μέσα από την ευέλικτη και αμφίδρομα επωφελή λύση της υπηρεσίας e-Invoicing της Retail@Link να μειώσει καταλυτικά τις καθημερινά χειροκίνητες και χρονοβόρες διαδικασίες τιμολόγησης & αρχειοθέτησης των παραστατικών που ανταλλάσσει με τους συνεργάτες της, με άμεσα & αμφίδρομα αποτελέσματα διαχειριστικού οφέλους.»

Αθήνα, Ιούνιος 2017. Η BakeHellas η οποία διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παραγωγή κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής για επαγγελματίες, προχώρησε στη σύνδεση του δυναμικά αναπτυσσόμενου B2B δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) έτσι ώστε να επιτευχθεί αυτοματοποίηση της ανταλλαγής των παραστατικών της με τους συνεργάτες της.

Η εταιρεία BakeHellas, έχοντας προβεί σε σημαντικές επενδύσεις για την δημιουργία δύο σύγχρονων εγκαταστάσεων στο Σχηματάρι Βοιωτίας, αποτελεί την πιο εξειδικευμένη μονάδα παραγωγής προψημένων-κατεψυγμένων αρτοσκευασμάτων στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει πρωτοποριακή σειρά καταναλωτικών προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής καθώς και μία σειρά προϊόντων cash & carry. Κατά συνέπεια, η μεγάλη γκάμα προϊόντων, τα εγκατεστημένα συστήματα ασφάλειας τροφίμων και η φιλοσοφία των στελεχών της BakeHellas εγγυώνται την ικανοποίηση των πελατών της. Έχοντας ένα μεγάλο όγκο εμπορικών συναλλαγών που ανταλλάσσει με τους συνεργάτες της όπου απαιτείται η χρονοβόρα διαδικασία της χειροκίνητης εκτύπωσης των παραστατικών από το λογιστήριο, η BakeHellas πήρε την απόφαση να εκσυγχρονίσει τη διαδικασία έκδοσης & παραλαβής παραστατικών εφαρμόζοντας τη λύση R@L e-Invoicing EDI της Retail@Link, η οποία αυτοματοποιεί όλη τη διαδικασία από την αρχή έως το τέλος (συλλογή, μεταφορά και καταχώριση των παραστατικών πώλησης) από ERP-σε-ERP, χωρίς καμία manual παρεμβολή. Επιπλέον, οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι καθ’ όλη τη διάρκεια εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη ροή της διαδικασίας χωρίς κανένα λάθος. Επιπρόσθετο όφελος για την BakeHellas είναι ότι μέσα από τη συγκεκριμένη διασύνδεση με τη Retail@Link, απέκτησε άμεση πρόσβαση στη μεγαλύτερη και τάχιστα αναπτυσσόμενη ηλεκτρονική κοινότητα 50.000 επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας άμεσο roll-out και απόσβεση της επένδυσης.

Όλα τα προϊόντα της BakeHellas παρασκευάζονται με μεθόδους παραδοσιακής αρτοποίησης διατηρώντας ταυτόχρονα αυστηρό έλεγχο των πρώτων υλών, υψηλό επίπεδο και υγιεινής και ασφάλειας καθώς και επιστημονικό προσωπικό
και πιστοποιημένο σύστημα διασφάλισης ποιότητας ISO 22000:2005. 

Όπως δηλώνει ο κος Χατζηθεοδώρου Αναστάσιος, ΟΔ της BakeHellas. «Η πρωτοπορία και ο εκσυγχρονισμός στις καθημερινές διαδικασίες μας δίνουν τη δυνατότητα να επικεντρωνόμαστε στο να προσφέρουμε στους πελάτες και καταναλωτές μας προϊόντα, άριστης ποιότητας που πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές. Η συνεργασία μας με τη Retail@Link στο e-Invoicing EDI κινείται προς την ίδια κατεύθυνση, έτσι ώστε να προσφέρουμε win-win λύσεις επιπρόσθετης αξίας στους συνεργάτες μας, μέσα από την «κυκλική» ανταλλαγή παραγγελιών-τιμολογίων, βοηθώντας την επιχείρησή μας να γίνει μεγαλύτερη και ανταγωνιστικότερη. »

Αθήνα, Μάιος 2017. Τις ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) υλοποίησε η DE’LONGHI , αυτοματοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την έκδοση, μεταφορά και αρχειοθέτηση των παραστατικών της, ενώ ταυτόχρονα κατάργησε τη χρήση χαρτιού για την εκτύπωση του φυσικού παραστατικού και μείωσε το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.

H DE’LONGHI, η διεθνής ηγέτιδα εταιρεία στην αγορά του καφέ, των συσκευών Air Treatment και θέρμανσης καθώς και σε επιλεγμένες μικροσυσκευές κουζίνας και φροντίδας σπιτιού, ξεκίνησε δυναμικά τη συνεργασία της με τη Retail@Link εφαρμόζοντας την άυλη και ηλεκτρονική διαχείριση των παραστατικών της. Η επιλογή της λύσης R@L e-Invoicing Paperless, όχι μόνο καταργεί την εκτύπωση των παραστατικών στους πελάτες της, αλλά επιταχύνει και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες ελέγχου και μεταφοράς μέσω ασφαλούς σύνδεσης στο διαδίκτυο. Ο χρήστης έχει επιπλέον τη δυνατότητα να παρακολουθεί το status παράδοσής των παραστατικών μέσα από το φιλικό στο χρήστη Online Portal της Retail@Link, όπου προσφέρεται πληροφόρηση και συνολική εικόνα για όλο το status της διαδικασίας, μόνο με ένα κλικ. Επιπρόσθετα, μέσω της ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης των παραστατικών, η εταιρία αποκτά πρόσβαση στα ιστορικά της αρχεία μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, φιλτράροντας τα δεδομένα μέσα από μια πληθώρα επιλογών, χωρίς να χρειάζεται να διατηρεί ούτε ένα φύλλο φυσικού-χάρτινου αρχείου.

Ως θυγατρική της ιταλικής πολυεθνικής, η DE’LONGHI, χαρακτηρίζεται από ευφυή προσέγγιση στην καινοτομία των οικιακών συσκευών, οι οποίες διαθέτουν έναν ξεχωριστό συνδυασμό στυλ και επιδόσεων, ενώ ταυτόχρονα χαρακτηρίζονται από μια διακριτικά ιδιαίτερη κομψή γραμμή που τις κάνει αμέσως αναγνωρίσιμες διεθνώς. Η λαμπρή πορεία της σε παγκόσμιο επίπεδο, την καθιστά υπολογίσιμο και ισχυρό παίκτη στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι με συνέπεια και αξιοπιστία.

Η επιλογή της εταιρείας να μεταβεί σε άυλη τιμολόγηση αναδεικνύει την περιβαλλοντική υπευθυνότητά της, η οποία ταυτόχρονα εξασφαλίζει γρήγορες & ασφαλείς συναλλαγές και ταχύτερη λειτουργία, απαλλάσσοντας το λογιστήριο από διαδικασίες που κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κου Φίλιππου Σκριάπα, Οικονομικού Διευθυντή της DE’LONGHI. “Η Retail@Link ως εξειδικευμένος  πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μας προσέφερε τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε γρήγορα μια λύση που θα επέτρεπε την άμεση μείωση των λειτουργικών μας εξόδων μέσα από ασφαλή, κρυπτογραφημένη, ηλεκτρονική αποστολή με απώτερο στόχο τις οικονομίες κλίμακας και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής μας συνείδησης.” Επιπλέον μέσω του EDI, μας επέτρεψε να διασυνδεθούμε ηλεκτρονικά με τους σημαντικούς συναλλασσόμενούς μας και να βελτιώσουμε τις αμοιβαίες διεργασίες μας, αποκομίζοντας αμοιβαία οφέλη”.

1 2 3 4 5  ... Επόμενο Εγγραφές ανά σελίδα:
Επικοινωνία

 

[image]
[image]
+30 211.1063.800

 

Ή βρείτε τον συνεργάτη
που ψάχνετε
εδώ