Language: Skip Navigation Links
1 2 3 4 5  ... Επόμενο Εγγραφές ανά σελίδα:

Αθήνα, Ιούνιος 2017. Στην άμεση ηλεκτρονική τιμολόγηση με τους πελάτες της προχώρησε η Ιάσων Πληροφορική, μέσα από την υλοποίηση της λύσης R@L e-Invoicing Paperless της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft).

Με στόχο την υποστήριξη & ενίσχυση των εμπορικών της σχέσεων, η Ιάσων Πληροφορική συνδέθηκε στο δίκτυο R@L e-Invoicing Paperless της Retail@Link. H πολυετής & εστιασμένη εμπειρία ολοκληρωμένων λύσεων SaaS που προσφέρει η Retail@Link, έδωσε τη δυνατότητα στην Ιάσων Πληροφορική να εκμηδενίσει την ανθρώπινη παρεμβολή στη χειροκίνητη έκδοση παραστατικών που ανταλλάσσει με τους εμπορικούς συνεργάτες της, καθώς η υπηρεσία προσφέρει πλήρη ηλεκτρονική διαχείριση της λειτουργίας τιμολόγησης, μειώνοντας το κόστος ανά παραστατικό > 50% μέσα από τη διαδικασία της σταδιακής αποδέσμευσης από το χαρτί και τα αναλώσιμα. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης λύσης έγινε από τη Retail@Link απευθείας στα πληροφοριακά συστήματα των συνεργαζόμενων μερών, ανεξάρτητα από την ετερόκλητη πληροφοριακή δομή των εκάστοτε συστημάτων. Ταυτόχρονα, μέσα από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά τα τιμολόγιά της, μειώνοντας το χρόνο διαχείρισης και εξασφαλίζοντας ορατότητα στο status-παράδοσης των παραστατικών της. Ως επιπρόσθετο όφελος, η Ιάσων Πληροφορική έχει άμεση πρόσβαση στη μεγαλύτερη ηλεκτρονική κοινότητα των 50.000 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων (Β2Β δίκτυο της Retail@Link), με μία και μόνο σύνδεση, πετυχαίνοντας άμεση επεκτασιμότητα και οικονομίες κλίμακας.

Η πολυετή δραστηριότητα της Ιάσων Πληροφορική έχει οδηγήσει στην κατάκτηση και διατήρηση ηγετικής θέσης στην αγορά της πληροφορικής με αποκλειστική διανομή σε μεταπωλητές σε γνήσια αναλώσιμα εκτυπωτών, περιφερειακά και αξεσουάρ Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Ως εξουσιοδοτημένος διανομέας HP, EPSON, OKI, LEXMARK, SAMSUNG, PANASONIC, VERBATIM, και άλλων σημαντικών οίκων, διαθέτει συσσωρευμένη τεχνογνωσία, ενώ οι εξελιγμένες διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών, αποτελούν μια ισχυρή βάση συνεχούς δημιουργίας συγκριτικών πλεονεκτημάτων.

Σύμφωνα με τη δήλωση της κας Δανάης Παπαδοπούλου Deputy General Manager & HR στην Ιάσων Πληροφορική « Για την Ιάσων Πληροφορική, που στηρίζεται στη διαρκή εξέλιξη και ενίσχυση των εμπορικών της σχέσεων με τους συνεργάτες της, καθώς και στην άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, πέτυχε μέσα από την ευέλικτη και αμφίδρομα επωφελή λύση της υπηρεσίας e-Invoicing της Retail@Link να μειώσει καταλυτικά τις καθημερινά χειροκίνητες και χρονοβόρες διαδικασίες τιμολόγησης & αρχειοθέτησης των παραστατικών που ανταλλάσσει με τους συνεργάτες της, με άμεσα & αμφίδρομα αποτελέσματα διαχειριστικού οφέλους.»

Αθήνα, Ιούνιος 2017. Η BakeHellas η οποία διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παραγωγή κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής για επαγγελματίες, προχώρησε στη σύνδεση του δυναμικά αναπτυσσόμενου B2B δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) έτσι ώστε να επιτευχθεί αυτοματοποίηση της ανταλλαγής των παραστατικών της με τους συνεργάτες της.

Η εταιρεία BakeHellas, έχοντας προβεί σε σημαντικές επενδύσεις για την δημιουργία δύο σύγχρονων εγκαταστάσεων στο Σχηματάρι Βοιωτίας, αποτελεί την πιο εξειδικευμένη μονάδα παραγωγής προψημένων-κατεψυγμένων αρτοσκευασμάτων στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει πρωτοποριακή σειρά καταναλωτικών προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής καθώς και μία σειρά προϊόντων cash & carry. Κατά συνέπεια, η μεγάλη γκάμα προϊόντων, τα εγκατεστημένα συστήματα ασφάλειας τροφίμων και η φιλοσοφία των στελεχών της BakeHellas εγγυώνται την ικανοποίηση των πελατών της. Έχοντας ένα μεγάλο όγκο εμπορικών συναλλαγών που ανταλλάσσει με τους συνεργάτες της όπου απαιτείται η χρονοβόρα διαδικασία της χειροκίνητης εκτύπωσης των παραστατικών από το λογιστήριο, η BakeHellas πήρε την απόφαση να εκσυγχρονίσει τη διαδικασία έκδοσης & παραλαβής παραστατικών εφαρμόζοντας τη λύση R@L e-Invoicing EDI της Retail@Link, η οποία αυτοματοποιεί όλη τη διαδικασία από την αρχή έως το τέλος (συλλογή, μεταφορά και καταχώριση των παραστατικών πώλησης) από ERP-σε-ERP, χωρίς καμία manual παρεμβολή. Επιπλέον, οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι καθ’ όλη τη διάρκεια εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη ροή της διαδικασίας χωρίς κανένα λάθος. Επιπρόσθετο όφελος για την BakeHellas είναι ότι μέσα από τη συγκεκριμένη διασύνδεση με τη Retail@Link, απέκτησε άμεση πρόσβαση στη μεγαλύτερη και τάχιστα αναπτυσσόμενη ηλεκτρονική κοινότητα 50.000 επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας άμεσο roll-out και απόσβεση της επένδυσης.

Όλα τα προϊόντα της BakeHellas παρασκευάζονται με μεθόδους παραδοσιακής αρτοποίησης διατηρώντας ταυτόχρονα αυστηρό έλεγχο των πρώτων υλών, υψηλό επίπεδο και υγιεινής και ασφάλειας καθώς και επιστημονικό προσωπικό
και πιστοποιημένο σύστημα διασφάλισης ποιότητας ISO 22000:2005. 

Όπως δηλώνει ο κος Χατζηθεοδώρου Αναστάσιος, ΟΔ της BakeHellas. «Η πρωτοπορία και ο εκσυγχρονισμός στις καθημερινές διαδικασίες μας δίνουν τη δυνατότητα να επικεντρωνόμαστε στο να προσφέρουμε στους πελάτες και καταναλωτές μας προϊόντα, άριστης ποιότητας που πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές. Η συνεργασία μας με τη Retail@Link στο e-Invoicing EDI κινείται προς την ίδια κατεύθυνση, έτσι ώστε να προσφέρουμε win-win λύσεις επιπρόσθετης αξίας στους συνεργάτες μας, μέσα από την «κυκλική» ανταλλαγή παραγγελιών-τιμολογίων, βοηθώντας την επιχείρησή μας να γίνει μεγαλύτερη και ανταγωνιστικότερη. »

Αθήνα, Μάιος 2017. Τις ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) υλοποίησε η DE’LONGHI , αυτοματοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την έκδοση, μεταφορά και αρχειοθέτηση των παραστατικών της, ενώ ταυτόχρονα κατάργησε τη χρήση χαρτιού για την εκτύπωση του φυσικού παραστατικού και μείωσε το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.

H DE’LONGHI, η διεθνής ηγέτιδα εταιρεία στην αγορά του καφέ, των συσκευών Air Treatment και θέρμανσης καθώς και σε επιλεγμένες μικροσυσκευές κουζίνας και φροντίδας σπιτιού, ξεκίνησε δυναμικά τη συνεργασία της με τη Retail@Link εφαρμόζοντας την άυλη και ηλεκτρονική διαχείριση των παραστατικών της. Η επιλογή της λύσης R@L e-Invoicing Paperless, όχι μόνο καταργεί την εκτύπωση των παραστατικών στους πελάτες της, αλλά επιταχύνει και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες ελέγχου και μεταφοράς μέσω ασφαλούς σύνδεσης στο διαδίκτυο. Ο χρήστης έχει επιπλέον τη δυνατότητα να παρακολουθεί το status παράδοσής των παραστατικών μέσα από το φιλικό στο χρήστη Online Portal της Retail@Link, όπου προσφέρεται πληροφόρηση και συνολική εικόνα για όλο το status της διαδικασίας, μόνο με ένα κλικ. Επιπρόσθετα, μέσω της ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης των παραστατικών, η εταιρία αποκτά πρόσβαση στα ιστορικά της αρχεία μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, φιλτράροντας τα δεδομένα μέσα από μια πληθώρα επιλογών, χωρίς να χρειάζεται να διατηρεί ούτε ένα φύλλο φυσικού-χάρτινου αρχείου.

Ως θυγατρική της ιταλικής πολυεθνικής, η DE’LONGHI, χαρακτηρίζεται από ευφυή προσέγγιση στην καινοτομία των οικιακών συσκευών, οι οποίες διαθέτουν έναν ξεχωριστό συνδυασμό στυλ και επιδόσεων, ενώ ταυτόχρονα χαρακτηρίζονται από μια διακριτικά ιδιαίτερη κομψή γραμμή που τις κάνει αμέσως αναγνωρίσιμες διεθνώς. Η λαμπρή πορεία της σε παγκόσμιο επίπεδο, την καθιστά υπολογίσιμο και ισχυρό παίκτη στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι με συνέπεια και αξιοπιστία.

Η επιλογή της εταιρείας να μεταβεί σε άυλη τιμολόγηση αναδεικνύει την περιβαλλοντική υπευθυνότητά της, η οποία ταυτόχρονα εξασφαλίζει γρήγορες & ασφαλείς συναλλαγές και ταχύτερη λειτουργία, απαλλάσσοντας το λογιστήριο από διαδικασίες που κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κου Φίλιππου Σκριάπα, Οικονομικού Διευθυντή της DE’LONGHI. “Η Retail@Link ως εξειδικευμένος  πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μας προσέφερε τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε γρήγορα μια λύση που θα επέτρεπε την άμεση μείωση των λειτουργικών μας εξόδων μέσα από ασφαλή, κρυπτογραφημένη, ηλεκτρονική αποστολή με απώτερο στόχο τις οικονομίες κλίμακας και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής μας συνείδησης.” Επιπλέον μέσω του EDI, μας επέτρεψε να διασυνδεθούμε ηλεκτρονικά με τους σημαντικούς συναλλασσόμενούς μας και να βελτιώσουμε τις αμοιβαίες διεργασίες μας, αποκομίζοντας αμοιβαία οφέλη”.

Αθήνα, Μάιος 2017. Τις ολοκληρωμένες λύσεις της Retail@Link (μέλος του Ομίλου Entersoft) υλοποίησε η Jacobs Douwe Egberts, για την ηλεκτρονική διασύνδεση με το πελατολόγιό της, στοχεύοντας στην ταχύτερη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας σε ένα νέο ηλεκτρονικό περιβάλλον συνεργειών.

H Jacobs Douwe Egberts, ο διεθνής κολοσσός στην αγορά του καφέ επέλεξε τις Software as a Service λύσεις της Retail@Link με στόχο την ταχύτερη & αποτελεσματικότερη ανταλλαγή παραγγελιών & τιμολογίων, μέσα από ένα αποτελεσματικό - digital περιβάλλον συνεργασίας. Συγκεκριμένα η J.D.E. χρησιμοποιεί τη λύση R@L CRP για την ηλεκτρονική διαχείριση της αναπλήρωσης αποθεμάτων στις Κεντρικές Αποθήκες των μεγαλύτερων αλυσίδων Super Market που εξυπηρετεί, υπολογίζοντας αυτόματα τη βέλτιστη πρόταση παραγγελίας, που εξασφαλίζει μέγιστα επίπεδα εξυπηρέτησης και optimal επίπεδα αποθεμάτων, συνεπώς μειώνοντας το κόστος των επιστροφών και των συχνών παραδόσεων. Επιπλέον με τη λύση R@L e-Invoicing & e-Ordering EDI, η εταιρεία εξασφαλίζει την ηλεκτρονική ροή των παραγγελιών και των τιμολογίων της από ERP σε ERP, τα οποία καταχωρούνται αυτόματα χωρίς την ανάγκη manual καταχώρησης. Εκμεταλλευόμενη το ευρύτατο δίκτυο συνδεδεμένων επιχειρήσεων στον κόμβο της Retail@Link, η JDE εξασφαλίζει 1 ηλεκτρονική διασύνδεση με πολλαπλούς αποδέκτες, οικονομίες κλίμακας και σημαντικά οφέλη μείωσης του λειτουργικού της κόστους.

H Jacobs Douwe Egberts με έδρα την Ολλανδία είναι o ηγέτης στην αγορά του στιγμιαίου καφέ σε 24 χώρες στο διεθνή χάρτη. Για την δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά, η εταιρεία επέλεξε να συνεργαστεί με τη Retail@Link στα πλαίσια της εμπειρίας του παρόχου, ο οποίος βρίσκεται στην καρδιά της εφοδιαστικής αλυσίδας για περισσότερα από 13 χρόνια, εξυπηρετώντας εστιασμένα τις ανάγκες ηλεκτρονικής διασύνδεσης προμηθευτών-αγοραστών για την ανταλλαγή δεδομένων και αρχείων. Το έργο ολοκληρώθηκε με επιτυχία χάριν στην άρτια συνεργασία των δύο εταιρειών μαζί με την ομάδα εργασίας στο εξωτερικό, ενώ στόχος του είναι η αέναη εξέλιξη & πρόοδος, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την εφοδιαστική αλυσίδα της JDE.

Ο κ Δημήτρης Φιλιππίδης, ο οποίος ήταν Logistics Account Manager στη Jacobs Douwe Egberts Greece κατά τη χρονική περίοδο υλοποίησης του έργου δήλωσε, « Στόχος της συνεργασίας μας με τη Retail@Link, ήταν να βελτιώσουμε την ταχύτητα συνεργασίας μας με το πελατολόγιό μας, εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι στηρίζουμε την αναπλήρωση σε αξιόπιστα ηλεκτρονικά δεδομένα. Οι λύσεις που επιλέξαμε μας υποστηρίζουν σημαντικά, τόσο σε επίπεδο μείωσης του λειτουργικού & διαχειριστικού κόστους, όσο και στη βελτιωμένη εμπειρία συνεργασίας με το εμπορικό μας οικοσύστημα.»

Αθήνα, Απρίλιος 2017. Οι συνεργαζόμενες εταιρίες Unilog & ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ που δραστηριοποιούνται στο χώρο των Logistics & της Διανομής Φαρμάκων αντίστοιχα, προχώρησαν στην ταυτόχρονη υλοποίηση της λύσης e-Invoicing - EDI της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), με στόχο την αυτοματοποίηση της αποστολής και καταχώρησης ηλεκτρονικών παραστατικών στα πληροφοριακά συστήματά τους.

Η Unilog & ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ, ηγέτες στην αγορά Διανομής Φαρμάκου, συνδέθηκαν μέσω της υποδομής Electronic Data Interchange (EDI) της Retail@Link, εξασφαλίζοντας την αυτοματοποίηση και τον έλεγχο ορθότητας των δεδομένων, εξαλείφοντας σημαντικά κόστη ελέγχου και διόρθωσης λαθών. Η πρωτοποριακή λύση της Retail@Link που στηρίζεται στην πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση σε Software As Service (SaaS) υπηρεσίες, βοήθησε στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών μεταφοράς και ελέγχου των δεδομένων των παραστατικών των δύο εταιριών καθώς και την αυτόματη εισαγωγή τους στο πληροφοριακό τους σύστημα (ERP). Κατά συνέπεια, και οι δύο εταιρίες, εξασφαλίζουν πολύτιμους πόρους για τον έλεγχο και την καταχώρηση των παραστατικών, αυξάνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και επιτάχυνση διαδικασιών καταχώρησης που μέχρι χθες πραγματοποιούσαν χειροκίνητα. Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη υπηρεσία εξασφαλίζει συνολικά οφέλη που αυξάνονται εκθετικά, καθώς η ευκαιρία ορατότητας, ταχύτερης συνεργασίας και περαιτέρω διασύνδεσης του πελατολογίου μέσα από τον ηλεκτρονικό κόμβο του παρόχου (B2B Hub), είναι πλέον πιο εφικτή από ποτέ.

Καθώς αναφέρει ο κος Αντώνης Σάμιος (Διευθυντής Customer Service) της Unilog:

“Aπό τα σημαντικότερα οφέλη αυτής της συνεργασίας είναι ότι πετύχαμε μεγαλύτερη ταχύτητα, ασφάλεια και ακρίβεια στην αποστολή των παραστατικών μας, χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες υποδομές ή στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε μέχρι σήμερα. Οι τεχνολογίες αιχμής που προσφέρει η Retail@Link με στόχο την αυτοματοποίηση χρονοβόρων και χειροκίνητων διαδικασιών, βοηθούν καταλυτικά στον σωστό καταμερισμό και αξιοποίηση του χρόνου της ομάδας μας, έτσι ώστε να επικεντρώνεται αποκλειστικά στην παραγωγή added-value τόσο στους συνεργάτες, όσο και στους τελικούς πελάτες μας. Με την απρόσκοπτη υποστήριξη της Retail@Link, κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση χωρίς παρεκκλίσεις και παρεμβολές”.

Αθήνα, Απρίλιος 2017. Η SPAROS DIL η δυναμική και σύγχρονη εταιρεία εμπορίας & Logistics δημοφιλέστατων Brands στον κλάδο του Τροφίμου & Ποτού, εφάρμοσε ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (όμιλος Entersoft) με στόχο τη λειτουργική ευελιξία και τη μετάβαση σε ένα Paperless λογιστήριο με σημαντικά οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη.

Η SPAROS DIL, τοπικός αντιπρόσωπος πασίγνωστων Fast Moving Consumer Brands όπως ARLA Foods, General Mills, Μύλοι Λούλη, ΕΨΑ, ΒΙΑΝ κ.α, επέλεξε τις υπηρεσίες R@L e-Invoicing Paperless & EDI της Retail@Link, βραβευμένες για τη λειτουργική εξοικονόμηση που προσφέρουν. Με τη λύση R@L e-Invoicing Paperless η SPAROS DIL έχει τη δυνατότητα να αρχειοθετεί και να στέλνει ηλεκτρονικά και μέσα σε λίγα λεπτά τα παραστατικά της στους πελάτες της, παρακολουθώντας μέσα από την Online υπηρεσία το status παράδοσης στον εκάστοτε παραλήπτη και εκμηδενίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις περιπτώσεις καθυστερημένης παράδοσης ή απώλειας παραστατικών. Επιπλέον με την λύση e-Invoicing EDI, η εταιρεία ανταλλάσει άμεσα και αυτοματοποιημένα την πληροφορία των παραστατικών της από ERP-σε-ERP μειώνοντας στο ελάχιστο το διαχειριστικό κόστος καταχώρισης και ελέγχου παραστατικών και ολοκληρώνοντας την ηλεκτρονική διαχείριση παραστατικών.

Η SPAROS DIL δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2008 προσφέροντας ολοκληρωμένες εμπορικές υπηρεσίες Trade Marketing, Πωλήσεων & Logistics σε μερικές από τις πλέον ανταγωνιστικές επιχειρήσεις Τροφίμου & Ποτού. Με εστιασμένη εμπειρία και εξειδίκευση που την καθιστά ένα πολύτιμο στρατηγικό συνεργάτη, η SPAROS Dil λειτουργεί ως «θυγατρική» εταιρεία για τους αποθέτες της ενισχύοντας συνολικά την αλυσίδα ανεφοδιασμού του κλάδου με premium λύσεις προστιθέμενης αξίας.

Όπως δηλώνει ο κ Λουκάς Σπάρος, Διευθύνων Σύμβουλος στην SPAROS Dil A.E.: « Η αξιοποίηση της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και του Electronic Data Interchange, μας προσφέρει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε περαιτέρω την ταχύτητα εξυπηρέτησης προς του πελάτες και τους προμηθευτές μας. Η συνεργασία μας με τη Retail@Link, μας έδωσε σημαντικό προβάδισμα στη διασύνδεση με το εμπορικό μας οικοσύστημα, αποκτώντας πρόσβαση σε ένα ευρύτατο δίκτυο συνδεδεμένων επιχειρήσεων στο e-Invoicing. »

Αθήνα, Μάρτιος 2017. Η Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) υλοποίησε λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης – EDI στη NUMIL Hellas, με στόχο την ηλεκτρονική διασύνδεση της εταιρείας με το πελατολόγιό της και την αυτοματοποίηση της ανταλλαγής δεδομένων με ασφάλεια και ταχύτητα με τις αλυσίδες Super Market που εξυπηρετεί.

H NUMIL Hellas, η εταιρεία βρεφικής διατροφής και μέλος του ομίλου Danone, συνεργάζεται με τη Retail@Link, τον καινοτόμο πάροχο ολοκληρωμένων Software as a Service λύσεων, με εστιασμένη εμπειρία στην ηλεκτρονική διασύνδεση των ανταγωνιστικότερων επιχειρήσεων στην αγορά των F.M.C.G., με τους πελάτες τους στο Λιανεμπόριο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία εφάρμοσε τη βραβευμένη λύση R@L e-Invoicing EDI της Retail@Link, η οποία προσφέρει άμεση ηλεκτρονική διασύνδεση με τις συνεργαζόμενες αλυσίδες Super Market, για την αυτόματη ανταλλαγή και καταχώριση παραστατικών πώλησης απευθείας στο ERP σύστημα του εκάστοτε πελάτη, χωρίς την ανάγκη manual καταχώρισης ή ελέγχων από τα αρμόδια τμήματα λογιστηρίου και ανεξάρτητα από την ετερογένεια των πληροφοριακών συστημάτων κάθε πελάτη. Η λύση που επέλεξε η εταιρεία προσφέρει, πέραν της αυτονόητης επιτάχυνσης του κύκλου τιμολόγησης και της μείωσης των σφαλμάτων καταχώρισης, σημαντικές ευκαιρίες επέκτασης στο πελατολόγιό της, μέσα από μία μοναδική διασύνδεση στον δυναμικά αναπτυσσόμενο κόμβο (B2B Hub) του παρόχου της.

Όπως δηλώνει ο κος Τάσος Στάθης, Supply Chain Director στην NUMIL HELLAS: « Οι καινοτομίες στην τεχνολογία αλλάζουν τον τρόπο του επιχειρείν, και επίσης αλλάζουν δραματικά τον τρόπο λειτουργίας του κλάδου της εφοδιαστικής σχεδόν σε κάθε του πτυχή. Η αξιοποίηση νέων τεχνολογικών εφαρμογών και υπηρεσιών στην εφοδιαστική αλυσίδα, εξυπηρετούν αμφίδρομα εμάς και τους εμπορικούς μας συνεργάτες στην αυτοματοποίηση των λειτουργιών μας, μειώνοντας τον διαχειριστικό χρόνο και τα σφάλματα που αναπόφευκτα προκύπτουν κατά τις επαναλαμβανόμενες χειροκίνητες διαδικασίες. Η συνεργασία μας με τη Retail@Link, μας επέτρεψε να υλοποιήσουμε τάχιστα τη λύση, προσφέροντάς μας παράλληλα τη δυνατότητα να επεκτείνουμε την ηλεκτρονική μας διασύνδεση με κάθε πελάτη που βρίσκεται συνδεδεμένος στον ηλεκτρονικό της κόμβο.»

Αθήνα, Μάρτιος 2017. Η αλυσίδα Super Market ΜΕΡΙΜΝΑ, επέλεξε τις ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και EDI της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), για την αυτοματοποίηση της καταχώρισης και αρχειοθέτησης παραστατικών-αγορών, στοχεύοντας στη μείωση του υπερβάλλοντος διαχειριστικού χρόνου & κόστους, με αμοιβαίο όφελος στις συνεργασίες της.

Η αλυσίδα Super-Market ΜΕΡΙΜΝΑ, μέλος του Ελληνικού Ομίλου Αλυσίδων Super-Market (ΕΛΟΜΑΣ) με 9 καταστήματα στην περιφέρεια Αττικής, συνεργάζεται με τη Retail@Link, τον καινοτόμο πάροχο ολοκληρωμένων Software as a Service υπηρεσιών και λύσεων, με εστιασμένη εμπειρία στην ηλεκτρονική διασύνδεση ελληνικών & ξένων αλυσίδων Λιανεμπορίου με τους προμηθευτές τους από το 2003. Συγκεκριμένα, η αλυσίδα ΜΕΡΙΜΝΑ επέλεξε τις υπηρεσίες R@L e-Invoicing EDI και R@L e-Invoicing Paperless, οι οποίες προσφέρουν αυτοματοποίηση της συλλογής, μεταφοράς, καταχώρισης και αρχειοθέτησης των παραστατικών-αγορών από τους συνεργαζόμενους προμηθευτές της αλυσίδας.

Με την εφαρμογή των ολοκληρωμένων λύσεων του παρόχου της, η αλυσίδα ΜΕΡΙΜΝΑ έχει τη δυνατότητα να μειώσει σημαντικά το διαχειριστικό κόστος ανταλλαγής τιμολογίων με τους προμηθευτές της, καθώς πλέον έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει και να αρχειοθετεί τα παραστατικά τους σε ηλεκτρονική μορφή, εξασφαλίζοντας παράλληλα άμεση μεταφορά και καταχώριση από ERP-σε-ERP χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης καταχώρισης και ελέγχου. Τέλος, στα πλαίσια της διαρκούς επέκτασης του δικτύου της Retail@Link, η αλυσίδα έχει τη δυνατότητα να επεκτείνει δυναμικά την ηλεκτρονική διασύνδεση με τους προμηθευτές της, προσφέροντας αυξημένο διαχειριστικό όφελος και δημιουργώντας οικονομίες κλίμακας χάριν στο μοντέλο διασύνδεσης πολλών-προς-πολλούς (many to many) που προσφέρει ο B2B κόμβος της Retail@Link, στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση και το EDI.

Όπως δηλώνει ο κ. Θοδωρής Γιαννακόπουλος, Διευθυντής Εσωτερικού Ελέγχου στην αλυσίδα Super Market ΜΕΡΙΜΝΑ: « Επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τη Retail@Link λόγω της εμπειρίας της στην υλοποίηση και υποστήριξη υπηρεσιών ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και λόγω του ευρύτατου δικτύου συνδεδεμένων προμηθευτών με τους οποίους μας προσφέρει τη δυνατότητα να διασυνδεθούμε. Στόχος μας με την εφαρμογή του EDI και της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, είναι να επιταχύνουμε και να αυτοματοποιήσουμε τις λειτουργίες μας, αλλά και να επεκτείνουμε το όφελος στους προμηθευτές μας, γνωρίζοντας ότι «καλές συνεργατικές σχέσεις» είναι οι «αμοιβαία επωφελείς συνεργατικές σχέσεις. »

Αθήνα, Φεβρουάριος 2017. Η εταιρεία ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, υλοποίησε λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), με στόχο την αυτοματοποίηση της αποστολής και καταχώρισης ηλεκτρονικών παραστατικών στις αλυσίδες Super Market που εξυπηρετεί.

Η εταιρεία ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, ηγέτιδα επιχείρηση στην αγορά της παραγωγής και εμπορίας φρέσκων αυγών με άνω των 50 ετών εμπειρίας και ευρύτατη παρουσία στην Ελληνική αγορά, συνδέθηκε στο δυναμικά αναπτυσσόμενο δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link, με στόχο την αυτοματοποιημένη καταχώριση των παραστατικών-πώλησης απευθείας στα συστήματα (ERP) των αλυσίδων Super Market που εξυπηρετεί, χωρίς καθυστερήσεις, λάθη ή χειροκίνητες διαδικασίες. Συγκεκριμένα η εταιρεία επέλεξε την Software as a Service υπηρεσία R@L e-Invoicing EDI της Retail@Link, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης διασύνδεσης με τις συνεργαζόμενες αλυσίδες λιανικής, χωρίς απαιτήσεις προσαρμογής στα υπάρχοντα συστήματα και τις υποδομές του οργανισμού και διαρκή επέκταση στο πελατολόγιό της.

Η εταιρεία ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ Α.Ε, ιδρύθηκε το 1996 από δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής φρέσκων αυγών και σήμερα κατέχει ηγετική θέση στον τομέα της, προσφέροντας πάντα την καλύτερη ποιότητα στους καταναλωτές της. Διαθέτει ιδιόκτητες μονάδες στο Χιλιομόδι Κορινθίας και στο Σχηματάρι Βοιωτίας, σε πάνω από 400 στρέμματα, παράγοντας και διακινώντας πάνω από 300 εκατομμύρια αυγά τον χρόνο. Από το 2012 έχει ανανεώσει όλες τις κλωβοστοιχίες (σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε.), παράγει με όλους του τρόπους εκτροφής και διαθέτει όλους τους τύπους αυγών (Ημέρας, Βιολογικά, Ελευθέρας Βοσκής, Αχυρώνα, με Ωμέγα 3 και αυγά με λιγότερη χοληστερόλη, αυγά εμπλουτισμένα με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία κ.α.). Στόχος της συνεργασίας με τη Retail@Link, είναι η υποστήριξη των εμπορικών σχέσεων της εταιρείας με τις μεγαλύτερες αλυσίδες Super Market, μέσα από ένα ασφαλές digital περιβάλλον ανταλλαγής δεδομένων, που εξασφαλίζει ταχύτερη συνεργασία και αυξημένη ορατότητα με πολλαπλασιαστικά οφέλη, αφού μία μοναδική σύνδεση με τον κόμβο της Retail@Link, εξασφαλίζει διασύνδεση με κάθε αλυσίδα που εξυπηρετεί ο ηλεκτρονικός κόμβος του παρόχου (B2B Hub).

Όπως δηλώνει ο κος Αβραάμ Δαδώρος, Υπεύθυνος Πληροφορικής στην ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ Α.Ε.: « Η επιλογή μας να ενταχθούμε στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση και το EDI είναι ευθυγραμμισμένη με την αποστολή μας να εξελίσσουμε διαρκώς την αποτελεσματικότητα των λειτουργιών μας και να αξιοποιούμε καινοτομικά εργαλεία που προσφέρουν όφελος σε εμάς, τους εμπορικούς μας συνεργάτες και φυσικά στον Έλληνα καταναλωτή. Η Retail@Link μας προσέφερε εύκολη διασύνδεση με τους πελάτες μας, υποστηρίζοντας την αυτοματοποίηση των καθημερινών μας εμπορικών συναλλαγών και παρέχοντας περιθώρια επέκτασης της λύσης χωρίς επιπλέον κόστος ή αλλαγές στα συστήματα και τις υποδομές μας. »

1 2 3 4 5  ... Επόμενο Εγγραφές ανά σελίδα:
Επικοινωνία

 

[image]
[image]
+30 211.1063.800

 

Ή βρείτε τον συνεργάτη
που ψάχνετε
εδώ